Nauka przez doświadczenia oraz kontakt ucznia z fizycznym przedmiotem czy modelem jest według wielu badań skuteczniejsza od posługiwania się opisami i zdjęciami.
Długopis 3D zmienia rysunki w przestrzenne obiekty, a efekty są natychmiast widoczne.
Są łatwe w obsłudze do samodzielnego użycia przez uczniów na każdej lekcji i na zajęciach dodatkowych. Obiekty powstają już po kilku minutach. Zajęcia z długopisami 3D integrują uczniów i uczą współpracy.
Każdy kto weźmie długopisy 3D do ręki zrozumie, że to bardzo proste!
Atrakcyjna metoda szczególnie podczas zajęć rewalidacyjno-kompensacyjnych (stymuluje integrację sensoryczną).
Używanie długopisu 3D wymusza odpowiedni chwyt pisarski, ćwiczy sprawność manualną.
Praca z długopisami 3D wyzwala dobre emocje, które wspomagają proces terapii i uczenia się.
Efekt pracy jest natychmiastowy i uczeń doświadcza poczucia sprawstwa.
- Praktyczne łączenie teorii z praktyką.
- Uczy cierpliwości.
- Kształci precyzję i dokładność.
- Rozwija kreatywność, wyobraźnię przestrzenną i artystyczną.
- Uczy planowania i organizacji działań.
- Motywuje do realizacji własnych pomysłów.
Pierwsze doświadczenie pracy z długopisem 3D wywarło na uczniach ogromne wrażenie, spowodowało wielkie skupienie. Takie nowatorskie zajęcia przygotowała pani Bożena Reszke -oligofrenopedagog.
Joomla Gallery makes it better. Balbooa.com