Stołówka szkolna
Drodzy rodzice/opiekunowie,
1. Wpłatę za obiady wnosi się za cały miesiąc z góry od 1-go do 10-go dnia każdego miesiąca.
W przypadku wpłaty za kilka miesięcy z góry, wpłata będzie zwracana na konto.
Opłacić należy tylko bieżący miesiąc.
Wyjątek stanowi wpłata za miesiąc wrzesień
We września należy dokonać wpłaty oraz dostarczyć do stołówki szkolnej informacji o korzystaniu z obiadów (zał. nr 2) do 06.09.2024 (piątek).
2. W tytule przelewu za obiady należy podać „imię i nazwisko dziecka/dzieci, miesiąc za który dokonywana jest wpłata oraz klasę, do której uczęszcza dziecko/dzieci.
Nr rachunku bankowego: 33 1160 2202 0000 0005 3885 1894
3. W przypadku braku wpłaty do 10-go dnia każdego miesiąca, dziecko zostanie automatycznie wykreślone z listy obiadowej.
Harmonogram opłat za obiady w roku szkolnym 2024/2025 od września do grudnia
Miesiące |
Klasy 0 |
Klasy 1-8 |
||
Ilość dni |
Kwota do zapłaty |
Ilość dni |
Kwota do zapłaty |
|
Wrzesień |
16 |
96 |
16 |
96 |
Październik |
22 |
132 |
22 |
132 |
Listopad |
19 |
114 |
19 |
114 |
Grudzień |
15 |
90 |
15 |
90 |
Cena za jeden obiad wynosi: 6 zł
Zwroty i odliczenia/rezygnacje:
-
Zwroty poniesionych kosztów może nastąpić z powodu choroby, wycieczki szkolnej, zawodów szkolnych lub innych przyczyn losowych, jeżeli nieobecność ucznia wynosi powyżej jednego dnia oraz zostanie zgłoszona przez rodzica lub opiekuna prawnego do Intendenta do godz. 11 w dniu poprzedzającym jego nieobecność.
-
Nieobecność musi być zgłoszona u Intendenta szkoły telefonicznie(sms) lub przez dziennik elektroniczny niezwłocznie. Tylko na tej podstawie powstała nadpłata może być zaliczona na poczet opłaty na następny miesiąc. Treść wiadomości zgłoszenia zawierać powinna: imię, nazwisko dziecka, klasa, data nieobecności oraz imię i nazwisko osoby zgłaszającej.
-
W szczególnych przypadkach, gdy rodzic dokonuje wpłaty na kolejny miesiąc i zgłasza nieobecność w ściśle określonych dniach tygodnia, opłata pomniejszona jest o kwotę za zgłoszone dni. W TYTULE PRZELEWU NALEŻY UMIESCIĆ NASTĘPUJĄCE DANE: IMIĘ I NAZWISKO DZIECKA, KLASĘ, MIESIĄC, EWENTUALNE ODPISY (np. bez 19.04 lub od 05.11 )
-
Nie zgłoszona nieobecność, nie podlega zwrotowi.
-
W przypadku rezygnacji z obiadów proszę o przesłanie maila na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub przez dziennik elektronicznych. Rezygnacja powinna zawierać: imię i nazwisko dziecka, klasa, data rezygnacji.
Proszę o zapoznanie się z regulaminem stołówki, dostępny na stronie internetowej szkoły w zakładce dla rodzica/obiady oraz o dostarczenie uzupełnionej informacji o zwrotach:
Zał.1Regulamin stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej nr 2 w Bolszewie
W razie pytań i wątpliwości proszę o kontakt:
- telefoniczny 600 564 524
- email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
- lub przez dziennik elektroniczny
Intendent
Anna Grabińska