Stołówka szkolna

Drodzy rodzice/opiekunowie,

1. Wpłatę za obiady wnosi się za cały miesiąc z góry od 1-go do 10-go dnia każdego miesiąca.

 

W przypadku wpłaty za kilka miesięcy z góry, wpłata będzie zwracana na konto.

Opłacić należy tylko bieżący miesiąc.

 

Wyjątek stanowi wpłata za miesiąc wrzesień

We września należy dokonać wpłaty oraz dostarczyć do stołówki szkolnej informacji o korzystaniu z obiadów (zał. nr 2) do 06.09.2024 (piątek).

2. W tytule przelewu za obiady należy podać „imię i nazwisko dziecka/dzieci, miesiąc za który dokonywana jest wpłata oraz klasę, do której uczęszcza dziecko/dzieci.

Nr rachunku bankowego: 33 1160 2202 0000 0005 3885 1894

3. W przypadku braku wpłaty do 10-go dnia każdego miesiąca, dziecko zostanie automatycznie wykreślone z listy obiadowej.

Harmonogram opłat za obiady w roku szkolnym 2024/2025 od września do grudnia

Miesiące

Klasy 0

Klasy 1-8

Ilość dni

Kwota do zapłaty

Ilość dni

Kwota do zapłaty

Wrzesień

16

96

16

96

Październik

22

132

22

132

Listopad

19

114

19

114

Grudzień

15

90

15

90

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Cena za jeden obiad wynosi: 6 zł

Zwroty i odliczenia/rezygnacje:

  1. Zwroty poniesionych kosztów może nastąpić z powodu choroby, wycieczki szkolnej, zawodów szkolnych lub innych przyczyn losowych, jeżeli nieobecność ucznia wynosi powyżej jednego dnia oraz zostanie zgłoszona przez rodzica lub opiekuna prawnego do Intendenta do godz. 11 w dniu poprzedzającym jego nieobecność.

  2. Nieobecność musi być zgłoszona u Intendenta szkoły telefonicznie(sms) lub przez dziennik elektroniczny niezwłocznie. Tylko na tej podstawie powstała nadpłata może być zaliczona na poczet opłaty na następny miesiąc. Treść wiadomości zgłoszenia zawierać powinna: imię, nazwisko dziecka, klasa, data nieobecności oraz imię i nazwisko osoby zgłaszającej.

  3. W szczególnych przypadkach, gdy rodzic dokonuje wpłaty na kolejny miesiąc i zgłasza nieobecność w ściśle określonych dniach tygodnia, opłata pomniejszona jest o kwotę za zgłoszone dni. W TYTULE PRZELEWU NALEŻY UMIESCIĆ NASTĘPUJĄCE DANE: IMIĘ I NAZWISKO DZIECKA, KLASĘ, MIESIĄC, EWENTUALNE ODPISY (np. bez 19.04 lub od 05.11 )

  4. Nie zgłoszona nieobecność, nie podlega zwrotowi.

  5. W przypadku rezygnacji z obiadów proszę o przesłanie maila na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub przez dziennik elektronicznych. Rezygnacja powinna zawierać: imię i nazwisko dziecka, klasa, data rezygnacji.

Proszę o zapoznanie się z regulaminem stołówki, dostępny na stronie internetowej szkoły w zakładce dla rodzica/obiady oraz o dostarczenie uzupełnionej informacji o zwrotach:

Zał.1Regulamin stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej nr 2 w Bolszewie

Zał. 2. Informacja o zwrotach

W razie pytań i wątpliwości proszę o kontakt:

- telefoniczny 600 564 524

- email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

- lub przez dziennik elektroniczny

Intendent

Anna Grabińska