Stołówka szkolna
- Wpłatę za obiady wnosi się za cały miesiąc z góry od 1-go do 10-go dnia każdego miesiąca.
W przypadku wpłaty za kilka miesięcy z góry, wpłata będzie zwracana na konto.
Opłacić należy tylko bieżący miesiąc.
- W tytule przelewu za obiady należy podać „imię i nazwisko dziecka/dzieci, miesiąc za który dokonywana jest wpłata oraz klasę, do której uczęszcza dziecko/dzieci.
Nr rachunku bankowego: 33 1160 2202 0000 0005 3885 1894
- W przypadku uiszczania opłaty za dwoje lub więcej dzieci opłaty dokonujemy za każde dziecko oddzielnie wg pkt 2.
- Dokonując opłaty, należy uiścić pełną kwotę podaną na stronie internetowej szkoły, która stanowi iloczyn dni żywieniowych w danym miesiącu i obowiązującej stawki żywieniowej
- W przypadku braku wpłaty do 10-go dnia każdego miesiąca, dziecko zostanie automatycznie wykreślone z listy obiadowej. W przypadku nieopłacenia w terminie, Rodzic zobowiązany jest do uregulowania opłaty za okres do 10-ego dnia, jeżeli dziecko korzystało z posiłków.
Harmonogram opłat za obiady w roku szkolnym 2024/2025 od stycznia do czerwca
Miesiące |
Klasy 0 |
Klasy 1-8 |
||
Ilość dni |
Kwota do zapłaty |
Ilość dni |
Kwota do zapłaty |
|
Styczeń |
19 |
114 zł |
19 |
114 zł |
Luty |
10 |
60 zł |
10 |
60 zł |
Marzec |
21 |
126 zł |
18 |
108 zł |
Kwiecień |
17 |
102 zł |
17 |
102 zł |
Maj |
20 |
120 zł |
17 |
102 zł |
Czerwiec |
17 |
102 zł |
17 |
102 zł |
Cena za jeden obiad wynosi: 6 zł
Zwroty i odliczenia/rezygnacje:
- Zwroty poniesionych kosztów może nastąpić z powodu choroby, wycieczki szkolnej, zawodów szkolnych lub innych przyczyn losowych, jeżeli nieobecność ucznia wynosi powyżej jednego dnia oraz zostanie zgłoszona przez Rodzica lub opiekuna prawnego do Intendenta do godz. 11 w dniu poprzedzającym jego nieobecność.
- Nieobecność musi być zgłoszona u Intendenta szkoły telefonicznie(sms) lub przez dziennik elektroniczny niezwłocznie. Nieobecność musi być zgłoszona do Intendenta szkoły telefonicznie (sms) lub przez dziennik elektroniczny. Treść wiadomości zgłoszenia powinna zawierać: imię, nazwisko dziecka, klasa, data nieobecności oraz imię i nazwisko osoby zgłaszającej.
- Rodzice nie mogą sami odliczać nieobecności. Wszelkie odpisy wynikające ze zgłoszonych przez Rodzica nieobecności (w tym również te w konkretne dni tygodnia) zostaną zwrócone na rachunek bankowy wskazany przez Rodzica, w miesiącu, którego dotyczą. Zwroty będą dokonywane w ostatnich dwóch dniach roboczych miesiąca, w którym nastąpiły.
- Nie zgłoszona nieobecność, nie podlega zwrotowi.
- W przypadku rezygnacji z obiadów proszę o przesłanie maila na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub przez dziennik elektronicznych. Rezygnacja powinna zawierać: imię i nazwisko dziecka, klasa, data rezygnacji.
Proszę o zapoznanie się z regulaminem stołówki, dostępny na stronie internetowej szkoły w zakładce dla rodzica/obiady:
Zał. 1. Regulamin stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej nr 2 w Bolszewie
Zał. 2. Informacja o zwrotach
W razie pytań i wątpliwości proszę o kontakt:
- telefoniczny 600 564 524
- email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
- lub przez dziennik elektroniczny
Intendent
Anna Grabińska