Stołówka szkolna

  1. Wpłatę za obiady wnosi się za cały miesiąc z góry od 1-go do 10-go dnia każdego miesiąca.

W przypadku wpłaty za kilka miesięcy z góry, wpłata będzie zwracana na konto.
Opłacić należy tylko bieżący miesiąc.

  1. W tytule przelewu za obiady należy podać „imię i nazwisko dziecka/dzieci, miesiąc za który dokonywana jest wpłata oraz klasę, do której uczęszcza dziecko/dzieci.

Nr rachunku bankowego: 33 1160 2202 0000 0005 3885 1894

  1. W przypadku uiszczania opłaty za dwoje lub więcej dzieci opłaty dokonujemy za każde dziecko oddzielnie wg pkt 2.
  1. Dokonując opłaty, należy uiścić pełną kwotę podaną na stronie internetowej szkoły, która stanowi iloczyn dni żywieniowych w danym miesiącu i obowiązującej stawki żywieniowej
  1. W przypadku braku wpłaty do 10-go dnia każdego miesiąca, dziecko zostanie automatycznie wykreślone z listy obiadowej. W przypadku nieopłacenia w terminie, Rodzic zobowiązany jest do uregulowania opłaty za okres do 10-ego dnia, jeżeli dziecko korzystało z posiłków.  

Harmonogram opłat za obiady w roku szkolnym 2024/2025 od stycznia do czerwca

Miesiące

Klasy 0

Klasy 1-8

Ilość dni

Kwota do  zapłaty

Ilość dni

Kwota do  zapłaty

Styczeń

19

114 zł

19

114 zł

Luty

10

60 zł

10

60 zł

Marzec

21

126 zł

18

108 zł

Kwiecień

17

102 zł

17

102 zł

Maj

20

120 zł

17

102 zł

Czerwiec

17

102 zł

17

102 zł

 

Cena za jeden obiad wynosi: 6 zł

Zwroty i odliczenia/rezygnacje:

  1. Zwroty poniesionych kosztów może nastąpić z powodu choroby, wycieczki szkolnej, zawodów szkolnych lub innych przyczyn losowych, jeżeli nieobecność ucznia wynosi powyżej jednego dnia oraz zostanie zgłoszona przez Rodzica lub opiekuna prawnego do Intendenta do godz. 11 w dniu poprzedzającym jego nieobecność.
  2. Nieobecność musi być zgłoszona u Intendenta szkoły telefonicznie(sms) lub przez dziennik elektroniczny niezwłocznie. Nieobecność musi być zgłoszona do Intendenta szkoły telefonicznie (sms) lub przez dziennik elektroniczny. Treść wiadomości zgłoszenia powinna zawierać: imię, nazwisko dziecka, klasa, data nieobecności oraz imię i nazwisko osoby zgłaszającej.
  3. Rodzice nie mogą sami odliczać nieobecności. Wszelkie odpisy wynikające ze zgłoszonych przez Rodzica nieobecności (w tym również te w konkretne dni tygodnia) zostaną zwrócone na rachunek bankowy wskazany przez Rodzica, w miesiącu, którego dotyczą. Zwroty będą dokonywane w ostatnich dwóch dniach roboczych miesiąca, w którym nastąpiły.
  4. Nie zgłoszona nieobecność, nie podlega zwrotowi.
  5. W przypadku rezygnacji z obiadów proszę o przesłanie maila na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub przez dziennik elektronicznych. Rezygnacja powinna zawierać: imię i nazwisko dziecka, klasa, data rezygnacji.

Proszę o zapoznanie się z regulaminem stołówki, dostępny na stronie internetowej szkoły w zakładce dla rodzica/obiady:

Zał. 1. Regulamin stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej nr 2 w Bolszewie

Zał. 2. Informacja o zwrotach

W  razie pytań i wątpliwości proszę o kontakt:

- telefoniczny  600 564 524

- email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.     

- lub przez dziennik elektroniczny                                                                                                                                              

Intendent

Anna Grabińska